tisdag 20 januari 2009

Vårt nya soffbord som jag samlat på mig på någon återvinning någonstans! Såg på någon fin blogg, vems minns jag inte, att man shoppar inte, man SAMLAR.(för överlevandets skull!!)
~~~~~~
Naturligtvis hittar jag inte bilderna jag fotat innan jag målade bordet.. Men jag kan berätta att bordet var mycket mörkt grönt. Inte värst vackert, lite skabbigt och risigt. Se vad lite färg kan göra, jag tycker själv *ler* att bordet blev jättefint!
Lagom stort och inte vingligt, jag är lite rädd för kombinationen levande ljus/levande barn, men här vågar jag elda litegrann.
~~~~~~
I dag fyller maken år så vi ska äta tårta och ge honom presenter när han kommer hem från plogningen, när nu det blir?!
~~~~~~
Hoppas alla har det bra idag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bordet blev jättefint! Tycker du är sanslöst duktig på att "se" vad som kan bli bra och så...hälsa maken grattis från oss och hoppas han får komma hem i vettig tid!
kram UP

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Men visst är det kul o hitta grejer o göra om. ja älskar o rota i containrar.. plommonkvistarna har fortfarande inta slagit ut.. kanske beror på att vi inte har någon sol..ha nu en underbar dag..kram snowwhite-sussie

Pixi sa...

Jätttesnyggt ,vad lite färg kan göra mycket ,sj ska jag på ett gammalt bord o göra det ännu mera shabby chic! Lycka till nu i tävlingen!=)