torsdag 8 januari 2009

Vinst

Se ett sånt vackert fynd jag gjort på majbrasan här i byn! Hur kan någon kasta en sådan vacker pjäs? Tur för mig, den står nu i min hall och pryder sin plats!
Dessa skopor har jag budat till mig på Tradera! Jag hade tänkt ha den ena i tvättmedelsburken, men jag vet inte längre.. De är ju nästan för fina att gömmas i en burk, va? Tillsvidare får de fungera som ljuslyktor..




Tack gulliga Pernilla! I dag kom detta underbara halsband i brevlådan! Jag satte på mig det direkt efter fotograferingen,( inte före, då jag inte tycker om att vara på bild).. Halsbandet är ju så perfekt, det passar både till vardags och fest, jättefint!

I dagen ex av Norran stod denna insändare att läsa.. Tyvärr blev fotot suddigt men jag förtydligar:
"Lyckliga människor bloggar aldrig. Det gör mest de som vill få ut sin ångest och ilska."
Kan man ha mer fel, inte ser jag mig som någon olycklig person med ångest.. Vad tycker ni andra, låt höra, har insändaren rätt??
En glad och uppåt Nika!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du tycker om det...och vilka underbar fynd ( både på majbrasan och Tradera!) Du har gjort.
Undrar vad der
t är för någon "bitter" person som skrev den insändaren *hihi*

Kram Pernilla

MiaMaria sa...

Hej!

God forts...

Vilken härlig stol......vilket fynd..

Vilken härlig insändare....undrar om jag är bitter och arg eller om jag bara är en person med ett gott hjärta....fniss....jag tror jag tar det sist nämda......

Ha´en bra fredag!
MiaMaria