torsdag 15 januari 2009

Tapeter!
Jag fick ett tips av Maud på Hjortgården att googla på Tapetorama, vilket jag gjorde!
Tack för tipset!
Där hittade jag mycket vackert, b l a denna tapet från Sanderson, så himla gullig va?! Jag tänker sovrum med denna tapet uppe och enfärgad nederdel, samma färg som bakgrunden, kanske.. Förstod nån det? Typ boasering fast med tapeter i olika mönster/färger..
Ingen kan anklaga mig för fantasilöshet.. Däremot orkeslöshet är jag drabbad av. ;-{
Jag fantiserar hejdlöst, ibland blir jag nästan förvånad när jag tittar efter och det inte ser ut som jag fantiserat mig fram till..
Önskar jag hade frisk kropp ..
(och en slav som utför allt jag befaller! ;-) )

Väntar spänt på bilder från Formex!!
Ha det bra!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du får tag på en slav, kan jag få låna den då? Ibland i alla fall? Supersöta tapeter tycker jag. Fantiserar också jag om utbyggnad och var det skulle kunna leda i tapetväg och dylikt. Funderar på att måla en stegrande häst på en fondvägg åt dottern...Kram UP