fredag 23 januari 2009

Idag läser jag min favorittidning, Drömhem är min absoluta favorit bland alla fina magasin! Det är många som är mycket bra men denna vinner för mig! Just i detta nummer såg jag en sådan underbar vägghylla, en sådan MÅSTE jag bara ha! Någon som vet var man hittar sådana?

Det kanske bara är en vanlig slät hylla med ditlagda krusiduller, vad tror ni? Men håll med om att den är fina oavsett hur den är tillverkad!


I samma tidning såg jag i ett reportage om en kvinna som hade 2 vita lampetter. Vips sprang jag ut på lilla inglasningen och hämtade in min likadana som jag hängt dit ut i brist på intresse för den.. Hopsan hur det kan bli.. Bara för att någon annan har en likadan så blir den mer attraktiv..
~~~~~~
På återseende!


1 kommentar:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag vet att jag sett någon sådan hylla någonstans... Om jag bara kunde komma på var!
Om jag kommer på det så ska jag meddela dig!
kram
MArie