måndag 12 januari 2009

Paket! I dag hämtade jag ut ett paket som jag beställt för någon vecka sen. Detta vackra kakfat låg däri! Nu fattas bara de goda små bakverken.. Måste kanske ner på affär´n och se vad de har för godbitar som passar!

Fast jag undrar om jag inte ska ha ett litet värmeljus i fatet istället, vad tror du? Ljuset kanske får mönstret att träda fram än mer.. Måste pröva i kväll när det blivit lite mörkt inne, än är det ju för ljust.. Haha, det är FÖR ljust?? Nej, tro nu inte annat än att jag tycker bäst om dagsljus, finns väl inget bättre än solsken!! Längtar så till sommarn, sommarhuset, havet, solen.. Ojojoj, vilket sommarsug jag fick nu, men det är ju flera månader kvar av vintern.. Ner på jorden igen..

Hoppla, nu måste jag springa iväg och hämta sonen som slutar skolan kl 13 och vill att mamma ska hämta ..


Kramar till er!

2 kommentarer:

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll!!
Tack för kommentar hos mig jag länkar till dig.. ha en bra kväll kram snowwhite-sussie

Anonym sa...

Vilket fint fat. Jag tänker på min salig farmor som hade något liknande...jättefint! Vår fyrfota vän har anlänt nu och han är så fin!! Kram UP