söndag 11 januari 2009


I dag ligger jag lågt - har en dålig dag med mycket värk.. Jag är egentligen sugen att sy men tyvärr så går det inte när kroppen stretar mot..Hade tänkt sy nåt vackert och stryka på denna bild, kanske ett kuddvar eller nåt. Men det blir väl bättre en annan dag!
Jag kom mig faktiskt ut på en kortare promenad i det vackra vädret, alltid nåt!
Nu fick jag "tvärlåna" min dator av sonen så jag kan titta runt på alla fina bloggar som ni har, det är terapi för kropp och själ måste jag säga! Många har så fina bloggar, jag blir på så gott humör när jag läser och tittar på bilder! Tack för det!
Ojoj, personen som skrev insändaren jag visade i fg inlägg kanske har rätt..
Nej detta ska inte bli en gråt-och-tandagnissel-blogg så nu lämnar jag det ämnet efter en tillfällig svacka!!
Med hopp om en fin dag för er alla!
Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken vacker bild! Härligt med en kort promenad, det mår man alltid gott av. Jag själv tog en rask promenad under 1 timme medan familjen åkte skridskor. Kram UL