tisdag 13 januari 2009

Hm.. Även katten är less på den rödmålade tapeten i vardagsrummet! Han har gått till handgripligheter, se så vacker tapet han hittade underst av alla lager! Jag har försökt hjälpa honom men tyvärr är tapeten så skadad att det löns inte skrapa fram den helt.. Måste ta med en bit och besöka färgaffär´n och höra om de kan hitta en liknande. Tack katten för att du hjälper till med inredningen! Hoppas han ger f-n i den nya tapeten bara..
Funderar på att måla furuskåpet vitt, men det är ett "gigantiskt" jobb.. Jag väntar och jag väntar på att latmasken ska lämna mig, men den är svårbehandlad tydligen, haha! Tur jag orkar andas i allafall ;-))

På återseende!


1 kommentar:

Hjortgården sa...

Googla efter tapetorama.

dom har orginatapeter - kanske något liknande.

Kram Maud på Gårdsromantik