måndag 26 januari 2009

Besiktigat makens bil i dag, UA! Förra veckan tog jag maken med mig när min bil skulle besiktigas - det skulle jag inte gjort - min bil fick ombesiktning!! Skit, skit, skit..
Vill ju gärna ha grejerna i perfekt skick..
Egentligen gäller det för det mesta men jag har fått sänka ribban rejält sedan jag blev sjuk.. Jag kan må rejält dåligt av att ha osnyggt runt mig, jag blir på jättedåligt humör när det är grejor och damm överallt, grr!! Jag är ganska pedantiskt lagd men övriga familjen har inte det draget, tyvärr..


Passade självklart på att handla lite i Arvidsjaur när jag "lix" var där! Lite kläder och mat, och naturligtvis lite inredningsdetaljer som inte visas här i dag..
Väntar med spänning på att makens kusin, min kära väninna, från Stockholm ska smsa/maila mig och berätta att hon bokat flygbiljetterna!! UL skynda dig, vi längtar efter att träffa er igen!
Nu ska sonen och jag göra läxor!
På återseende!

Kram!




4 kommentarer:

Drömmar och verklighet sa...

Visst är det trist med bilar som inte är som de ska vara, De ska ju bara funka och dessutom gå igenom besiktningen bara så där. Ha en trevlig kväll//Carina

Anonym sa...

Tågbiljetterna är nu köpta! Vi kommer snart. Kram UL

Anonym sa...

Vad roligt att ni ska få storfrämmande.....det är alltid kul att träffa släkten.
Du får se det positivt på att din bil inte gick igenom besiktningen....Nu kommer du ju dig in till A-jaur en xtra gång ;P)

Åh du snart är det vår....jag längtar!
Ska ni vara på stugen under påsken?

Kram Pernilla

Anonym sa...

Jag har ingen aning när premiären är, men jag har för mig att det är sista helgen i maj eller 1.a i juni. (det brukar var kallt då...)

Jag hoppas oxå att vi ses nångång under sommaren.

Kram P