måndag 19 januari 2009

I går besökte jag min lillasyster på bb och fick lukta och hålla hennes och "L":s nyaste baby! Jag blir så sugen på en till jag också, men det får vara bra nu.. Vi har ju 2 fina friska barn och vad kan man mer begära.. Jag kommer säkert att få låna syrrans lilla när jag blir jättesugen.. Skönt lämna tillbaka bäbisen när hon gråter/har skitit/är hungrig/har ont i magen osv ;-}}
Handlade dessa bakformar på Dollar store härom dagen, 6 st för en tia, bra pris! Jag ska behandla dem på nåt sätt så de tappar lite glans och ser gamla ut, jag har bara inte listat ut än hur jag ska göra.


Såg på Tradera en likadan lampett som denna och budet låg på över 200 kr så jag blev tvungen hänga fram min på en mer framträdande plats, den hamnade i hallen. Tidigare hängde den i trappan där man inte såg den..

Min fina "Zorn" som jag köpte på loppis i Piteå i somras, 10 kr, som hittat.. Oh, vad jag längtar till sommaren när jag får gå på loppis i Badhusparken tidigt en (alla) lördagsmornar. Underbart!!

Dröm sött allihopa!





3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan man kalla loppisfynd....så det är du och jag som springer runt tidigt ( innan öppningen) i badhusparken?

Kram Pernilla

Anonym sa...

Jo...glömde säga att du kan lägga dom (formarna) i ugnen på max värme och ganska länge, då får dom rätta patinan.

Kram Pernilla

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

DIn lampett var ju jättefin, klart du ska ha den framme så den syns!
Och visst längtar man efter utomhusloppisar...
Kram
Marie