torsdag 25 december 2008

Nån som fick träffa tomten igår?? Vi fick det! Barnens ögon tindrade när det fick ta mot paket av tomten, ja, åtminstone 8-åringens ögon tindrade.. 14-åringen blev mer återhållsamt uppspelt.. Jag fick många fina presenter också så jag måste ju varit snäll under året som gått! Tack alla snälla!
Jag ska visa bilder på mina fina saker senare när jag fått "låna" min kamera igen. I detta hus är det alltid strid om min kamera, än är den här, än är den där. Sånt är livet..
Jag är precis hemkommen från julottan. I år orkade jag stiga upp och gå dit och jag ångrar mig inte. Min gamla lärare i matte sjöng solo i kyrkan, bla sjöng han O helga natt. Han sjöng helt underbart, jag fick nästan tårar i ögonen. Vilken röst, helt i klass med Hagegård och Körberg, underbart!!
Ha en god fortsättning på julhelgen!
Kram!


2 kommentarer:

Vit Spets sa...

God fortsättning!
Så härligt att gå till ottan... tyvärr så hoppade jag över det i år!

I badet var det varmt & härligt oxå så där lagom med folk...
I kväll blir det mys & lite godis säkert blir det att mysa vid tv:n

Trevlig kväll
//Siv

Anonym sa...

Ja julafton blev lugn och bra då alla vuxna var helt färdiga vid 21.30-snåret. Detta innebar att både barn och vuxna kröp isäng och fick välförtjänt vila!! Annars var julen mycket trevlig så väl som intensiv där i Ångermanland. Träffade släkt som man inte ser så ofta. Nu är det jobb igen i två dagar innan nyårsfirandet tar vid. Vad bra att bäbisen mår bra. //Kram UP