tisdag 30 december 2008

Badrum/tvättstuga
Denna bård har vi satt upp i vårt kombinerade badrum/tvättstuga, den är speciellt jag väldigt nöjd med! Gillar romantiska rosor och rysch o pysch!
Kommoden står även den i badrummet, där förvarar jag handdukar och tvättmedel mm.

Mitt badrumsfönster med ett par överlevare, dvs pelargoner som jag inte kan kasta då de är lite speciella i blomningen. Det ska jag visa till sommaren när de är i sin fulla prakt! Tyvärr har vi ingen riktigt bra plats att vinterförvara växter på så jag klämmer in dem lite här och där bakom gardinerna.. Här har vi många gardiner, vi har vanligt fönsterglas så insynen är 100%ig utan allt detta. Nu bor vi så fönstret är snett mot vägen/skogen men om någon verkligen vill så är det öppet hallåj. Det känns bättre så här även för mig som är lite mörkrädd..




Vi har ganska länge funderat på att tapetsera om i vardagsrummet till en ljusare färg, typ vitt, men då förlorar vi denna underbara bård. Den är helt i min smak och tyvärr finns den inte att få tag på längre, har funderat på att klösa ner den och återanvända ;)) Så allt får bero..
Hoppas alla får ett gott slut på det gamla året och ett gott nytt år 2009!
Kram till alla som läser detta!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År till dig med! //Kram UP

Anonym sa...

Klöser du lös den och det börjar fattas bitar kan du komma till vårt sovrum och fortsätta där, hihi
Gott Nytt År och tack så mycket för julklappen. Succé!