onsdag 10 december 2008


Denna bild ser väl julig och grann ut?! Vi har fått rätt så mycket snö här i *pip*.
Lite tråkigheter - min kompis nyfödda lilla dotter har blivit sjuk och de ligger inlagda på barnintensiven i Umeå. Stackars, stackars dem.. Jag pratade just med mamman och pappan och nu ser det ut som läkarna kan vara sjukdomen på spåren, flickebarnets värden har stabiliserats!! Jippi, hurra!!
Tjaffs i dotterns klass mellan tjejerna. Föräldrar och rektor, skolsköterska och kurator träffades i går för att ev kunna reda upp detta. Men jag vet inte, jag var mer irriterad efter mötet än innan.. Det skummas på ytan, ingen "vågar" säga vad som egentligen är problemet. Det blir mer kollektiva "åtgärder" än att man går på kärnan direkt, svårt ämne dock..
Nåväl, nu ska sonen snart till tandläkaren och det kan också bli spännande!!
Ha en bra dag mina vänner!

1 kommentar:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken underbar vinterbild du visar! Här är det bara grått och disigt, och det ser inte ut som vi får någon snö till jul...
Kram
Marie