torsdag 4 december 2008

Hallen


Nu har jag äntligen målat och satt upp den fina tallrikshyllan jag fyndade på Reprisen i Öjebyn i somras, jag gav HELA 20 kronor!! Himlars så glad jag blev över det fyndet!

Jag har även satt upp min fina lampa i fattigmanssilver som jag beställt från My Home i Kalix!
Där kan jag handla mycket! Tyvärr har jag bara kunnat besöka butiken personligen en gång men som tur är har de ju webb-shop!

Det ser lite kalt ut men innan jag är färdig med piffet så ser det allt annat än kalt ut, är jag rädd.. Ska jag måla klaffbordet vitt, helt, delvis, eller inte alls, vad tror ni?





2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men måla allt utom bordskivan vit!! Sånt tycker jag är snyggt i alla fall..//UP

Anonym sa...

Bordet är en fin kontrast till allt vitt, låt den vara omålad.
Det är jättefint! /UL