torsdag 11 december 2008


Idag har jag tänkt en hel del på lilla babyn som är sjuk.. Nu har läkarna kommit på vad som felar och det är något som går att åtgärda, tack o lov! Så skönt, tänk så jobbigt föräldrarna och syskonen haft det.. Men nu är det hopp om liv!!

Sonen min var till tandläkaren i går och han gapade villigt, han var så duktig! Inga hål hade han heller, fattas bara annat, jag (oftast) borstar hans tänder väldigt noga.. Kom just att tänka på en kär vän till mig som var 30 år innan hon fick sitt första hål, det är så jag blir lite avis på hennes fina tänder! Hon lovade skicka mig en bild på gaddarna som jag kunde lägga ut här, men det har hon nog glömt, eller??

Borsta era tänder noga, akta er för tandtrollen!
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur att det blir bra med babyn.....och vilken lycka för din
kompis som har så fina tänder.

Vart är det du bor. Någonstans i Norrland är det väl?

Kram Pernilla