måndag 29 december 2008

Hm, här har vi legat lågt ett tag, båda barnen har varit och är sjuka med feber och förkylning.. Det har inte varit prioriterat att blogga, men nu börjar de bli piggare så jag hinner annat än att snyta, dela ut alvedon och kolla feber. Själv är jag vaccinerad mot influensa så jag hoppas jag klarar mig!!!
Här vill jag visa lite fina julklappar jag fått av familjen i år! Världens vackraste bokstöd, eller vad de nu kallas sådana grejer..

Detta glasskål fick jag av min dotter, hon vet precis vad mor önskar sig!

Dessa guldglimmande hängen har sonen gjort på skolan till mig! Tro inte annat än att de är målade med omsorg, omvartannat guld/silver, precis tvärtom på andra sidan. Jag vet inte om jag någonsin fått så fina presenter någon gång!
Jag är gråtmild och lycklig!
Vi har köpt en stor ny dyr inredningsdetalj i dag, en platt-tv! Jag försökte fota den men se det lyckades inte.. Nu återstår bara att försöka dölja eländet, den passar ju inte in i min ide om hur det ska se ut i vardagsrummet. Skulle också gärna byta ut makens gamla "tjockstereo" också som har 2 gigantiska svarta högtalare. Men han har bara ett stort intresse och det är musik så jag får allt lov att försöka stå ut, han står ju ut med att bo i ett dockskåp, som han säger.
Nu ska jag se en spännande film på vår nya tv!
Ha en trevlig kväll alla!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina julklappar du fått! Fick två pyjamasar, en i bomull och en i "siden" av min älskling. Så fort jag får en chans hasar jag runt i detta där hemma tillsammans med gigiantiska tovade tofflor!! Mysigt!! Annars blev det bestick, en bok och mössa och halsduk bland annat. Jag har nog varit snäll ändå!!Kram UP

Anonym sa...

Vilka fina julklappar du har fått, det bäst aär ju det man får av barnen tycker jag.

Hoppas dom andra kryar på sig snart och att du klara dig ifrån eländet.

Kram Pernilla