onsdag 17 december 2008



I dag, och igår, har jag handlat en massa julklappar främst till våra barn, men även till mig själv!

Bl.a denna ljuvliga julros blev jag "tvungen" köpa hem, jag tycker de är så spröda och vackra!

Naturligtvis kan jag ju inte berätta här vad jag köpt till barnen, man vet aldrig, någon av dem kanske läser min blogg, hihi..

En ny ängel att hänga i backspegeln på min bil måste jag ha, hittade denna Bukowskiängel i Arvidsjaur på Änglafröjd! Min förra ängel har börjat tappa håret, hon hänger så lågt att jag kommer åt den när jag ska mixtra i radion..
Måste också passa på att berätta att jag är skadad.. Ingen kan gissa vad jag gjort.. Jag har tappat symaskinen på stortån och "pektån", fy 17 så ont det tog, kan jag säga utan att överdriva! Tårna är alldeles blåa men jag tycker att det känns bättre i dag så inget är sprucket.
Jag har också hunnit vara hos tandläkaren i dag, skitjobbigt gapa en hel timme. Jag hade tappat en bit ur en tand långt bak och fick gapa stort, käkarna känns ömma..
Nä, nu pockar sonen på uppmärksamhet, svårt blogga och prata om Star wars samtidigt tycker jag, så jag ger mig för denna gång!
Hoppas alla mår fint!
Ha en bra dag!
Tack Pernilla för hjälpen, nu har också jag fått snöfall på bloggen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

snöfallet är fint tycker jag. Sedan undrar jag om inte änglar och star wars är lite besläktat i alla fall...Kram UP

Anonym sa...

Vilken vacker julblomma som nu pryder ert hem. Aj, så ont att slå tårna alldels blåa. Slutligen vill jag också säga att snöfallet gjorde det lilla extra på bilden av ängeln. KRAM UL