tisdag 23 december 2008

Kväll innan dopparedagen.. Allt är fixat, all mat är lagad, allt är städat och alla paket är inslagna! Helt plötsligt fick jag en lugn stund bara för mig själv! Barnen har lagt sig och ligger för en gångs skull stilla, inget springande i trappan! Vi har sagt att vi ska pyssla med de sista klapparna och att vi inte kan göra så om barnen kommer ner gång-på-gång. Hihi, lättlurade!! Synd det bara funkar en gång..
Kollade runt lite på mina favoritbloggar och blev så inspirerad, men jag ids inte dra igång något projekt i kväll. Jag vill bara visa min fina, fina kristallkrona som jag fick från makens släkt när jag fyllde 40 år, kan man få just något vackrare, så säg!?
Nu vill jag önska alla en underbar jul med (lagom) mycket god mat och trevligt sällskap! Ett och annat paket kanske man också kan önska sig, "älskar" att få paket ;-))! Längtar att se minen på barnen när de öppnar sina paket, underbart!
Återigen, GOD JUL!
Kramar till er alla!!

Inga kommentarer: