fredag 27 februari 2009


Denna bild har jag lånat av någon, jag kan bara inte minnas vem.. Hoppas bara att denna "någon" inte misstycker att jag lagt ut den..

När min farmor dog ärvde jag en låda full med diverse vackra ting. B l a fanns där i knypplade kragar, knappar och vackra broscher av alla de slag, en låda med ovärderligt innehåll med andra ord! Ett litet problem har dock uppstått.. Lådan är bara borta, den finns inte nånstans, jag har snart vänt upp och ner på hela huset utan att hitta den.. Jag är riktigt olycklig över detta!

~~Kan någon med "gåvan" hjälpa mig hitta lådan??~~

Hoppas ni alla mår bra!
Jag hoppas lilla S, som legat på sjukhus igen, får vara frisk nu!
Hoppas E.J, som inte heller var riktigt pigg sist vi sågs, mår bättre! Skriv ett litet inlägg så jag får "höra" läget!

Trevlig helg!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla du för omtanken! I dag har jag en bättre dag så nu hoppas jag det vänder. Ska till läkare på måndag då får jag veta om mina värden har blivit bättre. Kram EJ

Anonym sa...

Så tråkigt när en sån värdefull sak försvinner, jag har tyvärr inte den gåvan att se saker men jag önskar att jag hade den :)

Kram Pernilla