söndag 22 februari 2009

Hejsan! Jag har just varit till Malå och hälsat på A, druckit kaffe och fått smaka på go´kaka, kladdkaka med mintsmak. Jag tycker egentligen inte om mint men kakan var jättegod, lagom mintsmak..

Maken plogar mest i helgen, han fick tvärsova 3-4 timmar i natt innan det bar iväg igen.. Just nu ligger han på soffan och väntar på plogorder.


Stolen på den övre bilden har jag hittat på majbrasan, hur kan någon kasta så fina saker?? Den är lite skadad i ryggen längst upp, men jag tycker inte det gör nåt, det ger den karaktär ;-))


Detta religiösa motiv "får" jag inte ha framme för maken, han tycker att det blir för mycket då.. Jag har gömt tavlan på vindan vid mitt pysselbord, där behöver han inte se den.


Angående förra inlägget - mobbing i skolan:


Tack till er som peppar mig!


Ha en fin avslutning på dagen!


Hoppas vi ses igen!

Kram!







3 kommentarer:

lovefriidrott sa...

Hej Nika,
ang min bror så måste jag först höra med han att det är ok, vilket jag tror men måste kolla upp det först.
Sen måste jag bar säga till dig
VILKET HÅR:) helt underbart vackert.
Jag tycker INTE du ska klippa dig, men jag kan förstå om du är less man brukar ju bli det...
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll
Kram Sari

Lina sa...

Jag lovar att bjuda dig på semlor någon dag framöver, om det kan passa frun,vi ska bara piggna till lite först(så du inte ska vara allt för ledsen på mig)
Kramar

Åsa sa...

Tack för titten hos mej:
Kladdkaka med mintsmak verkar gott.
Såg ditt långa hår på en bild...fantastiskt. Mitt går inte alls att få långt.

Kram Åsa