torsdag 5 februari 2009

Kolla vilka söta änglar jag fick av min kära vän K! Jag har sprungit runt med dem i hela huset och försökt hitta den ultimata platsen för dem.. "Problemet" är att de passar överallt så jag kan inte bestämma mig.. Vilka hemska problem jag har va??!

Här har vi värsta ovädret i dag, det är både kallt (-15 grader) och så blåser det ganska mycket. Inte kul vara ute en sådan dag.. Jag har roat mig med att läsa magasinet från Jeanne d`arc återigen! Dessa bilder har jag fotat av därifrån.

Jag har varit hos en "ny" sjukgymnast i dag. Han hade lite nya ideer som ingen annan har provat under alla år jag varit krasslig! Det känns riktigt hoppfullt, det lät så klokt det han sa, jag vill ju gärna bli, om inte frisk så åtminstone bättre än vad jag är nu.. Hoppas, hoppas han kan hjälpa mig!!
Nu måste jag småstäda lite, vi får ju finfrämmande från Stockholm till helgen, inte kul om de får astmaanfall här.. Måste klämma in gästsängarna på kontoret, ojoj det är inte lätt. Där har det lust att samlas lite dittan och dattan.. Mina (många) projekt som ska målas, skåp, bord, hyllor, halvrisiga pelargoner, papper, datorer och mitt i alltihop står dammsugarn så ståtligt. Jag tog en bild och hade så när lagt ut den här, men jag hann sansa mig, tack o lov!! (skäms över oredan)
Ha en trevlig kväll alla mina vänner!
Kram!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vi håller just nu på att packa. I morgon åker vi nattåget till er.
Eftersom vädret inte är det bästa, kan vi alltid sitta inomhus och läsa magasinet från Jeanne d`arc! Trevlig kväll, kram UL & SL

Anonym sa...

Jo vi ska elda i spisen och läsa fina tidningar medan barnen leker så fint! Längtar!
/M

Lina sa...

Änglarna gör sig nog bra hemma hos dig där de får lite omvårdnad kram

Västbacken sa...

Ja vilket väder vi har :( -15 och snöstorm. Men som tur är ska jag, barnen och syrran till Skellefteå ikväll och bo på hotell och mysa. Vilket fint skåp du har.

Trevlig helg

Lotta

Anonym sa...

Hej M! Vilka underbara bilder du har. Jag avundas UL som får åka upp och se ditt pyssel.
Du får gärna hälsa UL o SL när de kommer. :-)

Hjärtliga hälsningar från KÖ

Anonym sa...

Vad roligt att höra att sjukgymnasten ger dig lite "go". Hoppas det går åt rätt håll sedan. Är lite avis på din inredningstalang. Själv är jag ju lite slätstruken, förutom vad gäller färg! Ha så trevligt med besöket i helgen o hoppas maken kan vara hemma nån stund trots snötillgången. /UP

Anonym sa...

Vad roligt att få en sån fin present och vilket härligt I-lands problem du har (vart du ska placera änglarna?)
Visst har vi ett hemske väder? Men det är bara att klä på sig och ut på promenad med hunden.

Ha det så trevligt med storfrämmandet
Kram P

Anonym sa...

Vi har också varit ute och promenerat, jag och mina två tjejer,men det blev "lite" kallt om kinderna, så nu är man rosig och grann!!
Kram KH

Anonym sa...

Ja här har du en till som har varit på en promenad i -18 och snöstorm, ligger just nu på soffan och småfryser och små myser *hihi
Vad roligt om du/ni kikar förbi morgon men jag är faktiskt ledig då, jobbade igår!

Ha det
Kram P

Vittblandat sa...

Hej!
Vad kul att du hittade till mej! Läste att din gubbe oxå är i plogsvängen, det är ju min gubbe med! Undrar just när det tänkt sluta snöa? I alla fall, välkommen tillbaka till mej!
Kram Katja

Gårdsromantik sa...

Ja så kan det vara ibland också - att det passar på för många ställen. Alla dessa beslut - men det där var ju ett angenämt!

Hoppas det gick bra hos sjukgymnasten!

Hälsningar Maud

Pixi sa...

Nu blev jag nyfiken eftersom jag oxå går till sjukgymnast ,vad har han för knep som verkar funka?? Må gott =)