söndag 15 februari 2009

Här har jag en hjärtan-på-tråd på tillväxt, jag klippte resolut av moderplantan och satte ner rankorna i jord direkt. Som du ser så verkar det gå fint, växten har vuxit en aning sedan jag planterade den!
Denna gamla knypplade näsduk(?) hittade jag i mina gömmor, den är bara så himla vacker! Inte skulle då jag använda den till att snyta mig med.. Fast det kanske damerna förr i världen inte gjorde heller, de vinkade kanske mest till sin käre med dem! Så romantiskt!! Ska nog börja med det jag också!







Vink, vink! ("se" min knypplade näsduk i handen)



2 kommentarer:

Västbacken sa...

Ja den knypplade näsduken var väldigt vacker. Vilket jobb att göra sånt. Det där med handarbete är inget för mig. Jag målar och snickrar hellre.

Ha det bra

Lotta

Anonym sa...

Vad romantisk du är. Ser hur din man rodnar när du vinkar.../kram UP