tisdag 24 februari 2009

Detta vackra konstverk har vi uppsatt ovanför trappan, enda platsen den ryms på.. Konstverket är stort, 1,20 *1 meter. Det är den 8årige sonen som är konstnär! Jag tycker om både konsten och konstnären!! Mörkrädd liten kille men tuff och kaxig kan han vara ändå..

Denna pjäs köpte jag på loppis i Badhusparken i somras. Den var bland det första jag fick syn på så jag fick gå och bära den LÄNGE och ni ska veta att den var inte lätt precis.. Men oj så bra det gick att offra sig, inte hade jag velat bära matkassarna lika länge.. Vad gör man inte för alla fina saker man kan handla på loppis?!?!?

I dag har vi en underbar dag! Solen värmer och det töade mitt på dagen!! Jag skulle bara tvärvara till huvudorten i morse men jag blev kvar flera timmar.. Jag kunde inte förmå mig att köra hem så jag gick runt i samhället och tittade på folk och småhandlade lite på bokrean..
Ja bokrean.. Där köpte jag bl a en trädgårdsbok med många fina bilder, här ska fantiseras och planeras inför sommaren. I dag känns det som om det är hopp om vår!

Näpp, nu ska jag fixa middag till sonen och mig själv, han har simskola och jag ska följa honom dit.


Hoppas alla har fått se och känna av solens strålar i dag!!

Kramar!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst blir man glad av vårvädret det behövs verkligen lite sol och ljus här uppe. Vad härligt att fantisera om trädgård det har jag också roat mig med i veckan, kollat in lite trädgårdstidningar och drömt om sommar.
Kram Susanne

Anonym sa...

Hej nu är vi äntligen hemma igen, kanske kan vi ses i helgen?!
kramar KH