tisdag 10 februari 2009

Ja fy så mycket snö vi fått i helgen.. Så här ser min grankorg ut..

Vi har haft en jättetrevlig helg trots vädret! Nästan kul att få visa Stockholmsfrämmandet vilket busväder vi kan ha här i norrland.

I dag har vi dock haft en av de bättre vinterdagarna! Solen sken från en klarblå himmel - 10 grader och det var alldeles vindstilla. Främmandet hade aldrig provat en spark tidigare så det blev vi ju "tvugna" att låta de göra i dag..


Nu har främmandet åkt hemåt igen, vi saknar dem redan och hoppas de vill komma tillbaka snart igen! Så tomt och märkligt tyst huset blev trots att de inte var stökiga på något vis..




I går var vi på shopping i Arvidsjaur, och där såg vi mycket snyggt! ;-)) Inga större affärer blev gjorda. Jag hade tänkt lägga ut lite bilder på "affärerna" men just nu har jag en hängig son runt halsen så det får bli en annan dag..
Ha en god natt!!
Kram!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig helg. Vi kommer gärna tillbaka! Vad fina vinterbilder du tog med kameran. Vilken lycka att få se så mycket snö :-)
Kram till er alla från UL & SL.

Lina sa...

Hoppas att du har en bra dag:))
Jag kan bara säga du hade lite snö på din "mjölkbrygga", jag var ute och skottade fram min igår och det var en halvmeter snö på den, man såg inte ens vad som fanns där under, men nu är det fint igen till nästa snöfall.
kramar