tisdag 3 mars 2009

En intensiv dag till ända.. I dag har dottern och jag varit i Arvidsjaur och shoppat kläder till oss själva och present åt min brors sambo som fyller 40. Jag kan ju givetvis inte skriva här vad vi handlade för present så det får ni veta en annan dag.. Min syster med familj var också i Arvidsjaur så jag fick sköta deras nya bäbis en stund, träffade också deras stora barn - mina älskade gudabarn!! (Gudabarn = jag är gudmor åt dem)
~~~~
På kvällen var vi bjudna till min kära vän S, med familj, på semlor! Det var storebror i familjen som bakat och han hade lyckats utomordentligt bra, semlorna var superba! Vi kommer gärna fler gånger och fikar semlor!
Bäbisen i deras hus håller på att piggna till nu efter förra veckans sjukhusvistelse, tack och lov! Hon har haft en tuff start i livet den lilla, med diverse åkommor som anfallit henne.. Hon är ju så himla gosig, jag måste nog dit och sköta nån fler dag i veckan! I dag hade hon en liten klänning på sig, till det hade hon strumpbyxor med spetsar bak på rumpan, jättegulligt!
~~~~
Näpp, nu ska jag gå och sova!
Många kramar till er alla där ute i etern!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för senast:))
Men vad då S med familj,var kommer jag in i bilden???
Och är det dottra el sambon du syftar på?
Kram K

Anonym sa...

Stina, såklart!!

Nika

Anonym sa...

Vad härligt med shopping i Arvidsjaur - där finns det saker att titta på och framför allt kan man köpa plåster där...kram UL