tisdag 3 november 2009

I dag bjuder jag på en bild på mitt hallfönster. Vi har varit utan gardin länge men nu när det mörknar så tidigt vill jag hindra insynen en aning.. Det känns som alla som passerar på vägen ser rakt in i vårt vardagsrum, och det vill jag ju naturligvis inte..
Där vill vi kunna sitta i fred och bara "fisa" utan att vara beskådade. Lite mysigt är det ju allt att få bona in sig, va? Nästan som en koja, fast en stor, haha
~~~~
Livet lunkar på, har börjat grubbla lite på julklappar och pyssel och sånt..
Vad ska man hitta på att ge till 15-åringen.. Lite husgeråd, kanske?? Säkert inte det hon önskar sig mest av allt, men kanske det hon behöver snart..
Sonen har många önskemål som är lättare att infria, han blir nog inga problem att hitta julklappar till.
~~~~
Vädret fortsätter att vara grått och trist, ingen sol i sikte.. Då får man ta saken i egna händer, eller hur?! På torsdag ska en kompis och jag i väg på lite shopping i Arvidsjaur! En hel dag bara hon och jag och en massa affärer och fik, kan det bli bättre? Jo, det är ganska nära hem sen när vi har shoppat oss trötta, inte flera timmars bilkörande innan vi är hemma igen!
~~~~
Hm, jag kanske ska titta in på solariet en gång eller två, det är ju så mörkt och trist så här års..
~~~~~
Hoppas ni har ljus era liv!! (ni också)
För det har ju jag trots avsaknad av sol!
Kramar från
Nika

2 kommentarer:

lovefriidrott sa...

Hej

usch jag håller med det är så grått o trist, nu skulle vi verkligen behöva lite snö.
Guud vilken fin ljusstake du har i hallfönstret,,,me like!!!

Ha d gott i höstmörkret
Kram Sari

lovefriidrott sa...

Hej

Detsamma till dig:)

Stor Kram Sari