söndag 8 november 2009

Helgen har varit lugn och skön, inte en enda nattkörning har jag haft! I går var vi bortbjudna på middag hos goda vänner, god mat och trevligt sällskap - som alltid! Deras äldsta dotter (19 år) har en egen speciell plats i mitt hjärta, jag gillar henne stenskarpt!
Tack för senast kära vänner!!
~~~~
I dag har det firats fäder, mina barns far och så min egen förstås!
Tårta och presenter har serverats.
~~~~
Just nu längtar jag tills jag får gå isäng, trots lugnet värker kroppen.. Det blev lite hårt i torsdags när A och jag var i Arvidsjaur och shoppade.. GGGRRRRR, kroppen orkar inte ens prova kläder längre.. ( såja, nu känns det bättre, alltid bra få beklaga sig lite..)
~~~~
Ha en trevlig kväll mina nära och kära!
Nika

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Vad du är ambitiös. Jätte fina bilder. Ulla

lovefriidrott sa...

Hej
Låter som ni haft det jättegott:)
Klart man får beklaga sig litegrnna
ha d
Kram sari

margit sa...

Underbart fin Blogg du har!