torsdag 19 november 2009

Barnen och jag har vaccinerat oss i dag!
Mina stackars små harungar är inte roade av injektioner och blodprov, så det blev livat i holken må du tro!
Nåväl, nu är det gjort, stackars lillebror som måste ta en spruta till bara..
Jag har mutat barnen så nu måste jag ut och handla lite godis(på en torsdag!)..
Enda sättet att överhuvudtaget få med storasyster till sjukstugan.
~~~~
Här sitter jag och fördriver min tid vid datorn när det finns så mycket annat kul att göra, typ städa, tvätta, stöka ur diskmaskinen, you name it!
Nä blä för att stöka ur diskmaskinen, det är boring, som de säger i Simpsons.
Tror jag ska lägga mig under en filt på nytvättade soffan och mysa en stund, kanske ta en liten tupplur rent av?
Jo, det ska jag göra, det var en bra ide!
~~~~
På återhörande!
Nika

4 kommentarer:

lovefriidrott sa...

Hej
ja vi tog sprutan för ett tag sen, men småttingarna ska ta den igen den 25,e och då blir det muta av. Tycker ändå att det är bra att vi tagit den.

Ha en skön helg
Kram Sari

Lina sa...

Hallå där!
Hoppas du kommer på söndag:)
Ha en skön kväll!!

Josefin sa...

Svar: ja det har jag, hurså?=)

Anonym sa...

Vad skönt det lät, en tupplur på soffan :)
Jag/ vi har inte tagit sprutan än men det kommer att bli av snart. Fick du någon biverkning?

Kram Pernilla