torsdag 29 oktober 2009

Jag har sett att flera av er har börjat fundera på julen.. Förra veckan tänkte jag att det var väl ändå att börja nästan väl tidigt. MEN, nu har även jag vaknat, ikväll när allt lugnar ner sig ska jag leta reda på min fina bok om julen!
En familj här i * har t o m startat belysningen i julgranen ute på gården, jippi!! Till helgen ska jag ut och dekorera lite med slingor i byttor och krukor!
Nu kommer en härlig tid med många tända ljus och mycket myspys i soffan med en god (jul)bok..
Lite tråkigt är det att lille sonen är så rädd för levande ljus, efter sommarens eldsvåda i micron .. Visst är det bra att han har respekt för eld men nu får vi inte ens tända värmeljus under kontrollerade former utan att han blir livrädd, lillbarnet..
~~~~
Vi får väl träna med ljusen!
~~~~
Nu ska jag dra mig mot sängen, jag var till sjukgymnasten igår och det blir ganska ont efteråt för att sen bli bättre igen.. Jobbig mening, men du fattar vad jag menar, va?!
~~~~
Tack Mim för din kommentar, du ska veta att jag uppskattar det du skriver!
~~~~
Kram
Nika

1 kommentar:

lovefriidrott sa...

Hejsan

oj vad jag hade missat massa nya inlägg:(
Men du visst är det härligt när man får smygbörja med julen:)
Jag har oxå tagit fram julboken och snart ska jag börja julbaka

Hoppas du haft en fin Halloween helg
Kram Sari

http://www.lillaprovence.se