onsdag 25 november 2009

Tjohoo! Kolla vilken fin hissgardin jag handlat mig i dag! Jag kunde absolut inte motstå den, jag blev bara tvungen att ha den!
Det var så bråttom få upp den att jag glömde stryka den, snacka om het, va??! Nåja, det syns inte så mycket att den är ostruken, tycker jag.. ;-)
~~~~
I övrigt har jag börjat lite smått med adventspyntet, några hyasinter har fått följa med hem.
Ett par julklappar är redan inhandlade, hör och häpna!
Men det är ju ingenting jag kan redovisa här då jag är övertygad att dottern läser här stundom.
~~~~
Ikväll ska jag på träff angående nerläggning av skolan, igen.. Det är värsta långbänken, det tar aldrig slut..
Kommunen naggar och naggar i kanten så snart finns inget att värna om, så trist det känns..
~~~~
I morgon blir det shopping i Lycksele när jag ska med dottern på lasarettet lix!
Pust, hur ska jag orka, det har varit mycket i veckan fast det bara är onsdag..
~~~~
Goda tankar till er alla!
Kram
Nika

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fin gardin!! :-) kram UL

Anonym sa...

Ja a, så fin den var !!
Hoppas att ni får en fin dag i morgon.

Kram MiM

lovefriidrott sa...

Helt underbara bilder:)


Ha en fin första advent
Kramis Sari
http://www.lillaprovence.se