lördag 14 november 2009

En av mina favoritkuddar! Materialet är i gobeläng, kanske inte så len men vacker!
I veckan har jag jobbat hårt med den vita soffan i vardagsrummet. Den var allt annat än vit, kan jag upplysa om.. 3 vändor i maskinen med riktig klorin, sen var den vit som snö igen.
Jag var så ambitiös att jag t o m strök överdraget innan jag skulle sätta tillbaka det.
Kan någon gissa hur det gick??
Mitt i alltihop (eller just när jag var klar) blev det nåt vajsing med strykjärnet, det rann brun/svart vatten ur det, rakt över det kritvita nystrukna överdraget..
Det var bara till att börja om igen.. =(
~~~~
Men nu sitter det på soffan igen, nytvättat men inte stryket, hehe..
Kritvitt kan jag tillägga!!
Ha en trevlig lördagkväll!
Nika

1 kommentar:

Lina sa...

Kanske dags att göra ett besök med lilla S som just ätit lite hallon kanske;)
Kram!