torsdag 12 november 2009

För ett tag sedan fick jag en jättefin present från min makes kusin i Stockholm! Underbar människa denna UL!! Vi har tät kontakt, tja för att inte säga, vi har ständig kontakt - sms - mms - mail - blogg - och även telefon och brevledes!
Lite gammaldags det här med brev, men så underbart med ett litet kort eller som i detta fall, en fin anteckningbok där jag kan skriva ner lite hemlisar.. hihi..

Enligt förpackningen "ska" man skriva upp adresser och telefonnummer till sina favoritbutiker, så man hittar dit igen!
Ena pärmen innehåller fack för lösa ark och visitkort..
Nån har kommit på att jag och säkert fler med mig behöver hjälp att komma ihåg var alla underbara butiker i Stockholm finns! (eller annan ort givetvis)

~~~~

Jag tycker mycket om boken, tack snälla U!

~~~~

I dag har jag gjort nåt som jag inte gjort på lääännggee.. Lite dåligt samvete har jag allt, men jag gjorde det i allafall, hihi!
Nämen, nu kommer ni att undra om jag blivit tossig, eller hur??
När jag skickat iväg barnen till skolan i morse gick jag och la mig bredvid katten i sängen, det var sååå mysigt! ...att jag inte vaknade förrän klockan 12!!!! Tjohoo, vad jag fick bråttom in i duschen och sen att klä på mig.. Samvetet gnagde - ska verkligen en maka och mor ligga halva dagen och lata sig??
Joo, det ska hon, om hon behöver det, kom jag fram till!
Inte för att klaga men värken tar ut sin rätt, jag är ständigt trött, värken tär på orken, tyvärr..

Men nu känns det bättre!
Lova att inte skvallra för nån om mitt lilla "upptåg"!!

~~~~

Ha en bra dag, alla mina kära!

Kram
Nika


4 kommentarer:

Eivor sa...

Väles dig som kan sova. Det är hopplöst även om jag är så trött att jag somnar vid matbordet, lägger jag mig får jag krypningar i bena så det är bara att stiga upp. Söv så länge du kan, jag ska inte skvallra. Kram

lovefriidrott sa...

Hej Vännen

vadå dåligt samvete!!
Det är bara vi kvinnor som får det:) Tror du gubbarna skulle få det?? Nej just det.....dessutom måste man mysa med katten mellan varven också.
Hoppas du får en trevlig helg
Kram Sari

Anonym sa...

Helt rätt!!

Det är klart att man kan/ska vila.
Hur och när spelar ingen roll =)

Trevlig helg !

Kram MiM

Lina sa...

Vila du!
Själv har jag under min ledighet, när jag varit som mest trött, sovit en stund på fm tillsammans med risgrynet mitt. Det behöver man ibland.
kram!