tisdag 6 oktober 2009

Årets sist ros gissar jag!
Den hittade jag förra dagen här bakom huset vid stora verandan, jag blev så glad att se den så jag måste bara visa den för fler! Trots envis nattfrost så har den stått sig ganska bra! Visst syns det att den inte är i toppskick, men, men..
~~~~
Jag har fått besöka staan ett par dagar, svärmor bor ju där numer. Lördagen tillbringade jag på Spets & ting! Ja, naturligtvis inte hela lördagen men nån timme iallafall.. Jag handlade en hel del - som jag ännu inte hunnit packa upp - visar senare nångång.
~~~~
Dottern skulle handla nya skor och mascara, men jag tror hon handlade allt annat än det..
Käre maken köpte till min stora fasa nya högtalare till stereon, och nu MÅSTE han testa dem hela tiden.. Jag är för tystnad så jag tycker det är jättejobbigt..
~~~~
Nåväl, jag får väl skaffa öronproppar eller hur??!
Nika

1 kommentar:

Lina sa...

Köp ett par hörselkåpor med inbyggd mp3:)