torsdag 15 oktober 2009

Ojoj, vilket impulsköp jag just gjorde.. Jag surfade runt och spanade lite bara och huxflux hade jag klickat på KÖP-knappen vid denna elljusstake!! Den hittade jag på Hjortgården till ett bra pris (beror vem man frågar, inte säkert maken tycker det)
Oh vad jag längtar tills den kommer!
Tänkte först ha den som adventsljusstake men den är ju nästan för fin att ha i en låda största delen av året, så den ska få stå i hallfönstret till att börja med!
~~~~
Visst är det väl så att det är mammorna som ska kommas ihåg på de dagar de fött barn!?! Jo jag tänkte väl det! Därför köpte jag ljusstaken i present till mig själv, jag födde ju en liten gosse för 9 år sedan idag.. Tänk vad tiden går, nu är han långbent och kaxig den lille.. OCH givetvis ska han få födelsedagspresenter, jag ville bara skoja till det lite först, haha

~~~~
I afton blir det tårta med de närmaste och i morgonkväll ska han ha spökkalas, spännande!!

Kramar från
Nika

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Helt riktigt, mammor är värda en present då och då, och särskillt en sån här Dag! Grattis till er båda!!
Den kommer att passa jättebra där i hallen! =))

/ MiM