torsdag 8 oktober 2009

Nån som vill höra hur "knäpp" jag är då??
Det senaste numret av Jeanne ´d Arc köpte jag för LÄNGE sen, ja säkert 1 vecka sen iallafall.. Sen la jag undan den för att spara till ett bättre tillfälle, i morse kom det tillfället. Nu kan jag knappt slita mig från tidningen, fast jag måste göra lite nyttiga saker i dag..
Är det nån fler än jag som sparar tidningar till bättre tider?
Är det inte lite mysigt veta att man har oläst nåt jättebra, man kan småsnegla på tidningen/boken några dagar och bara längta..
Va, är jag knäpp eller är jag knäpp??
~~~~
Ha en bra dag alla som är lika eller inte lika knäppa som mig!!
Nika

3 kommentarer:

lovefriidrott sa...

Hej
Inte et dugg knäpp, låter som jag hi hi:)
Tack för att du vill vara med i tävlingen:)
Länkar dig om d går bra:)
Jättefint du har
Ha en fortsatt trevlig dag
Kram Sari

lovefriidrott sa...

Hej
Inte et dugg knäpp, låter som jag hi hi:)
Tack för att du vill vara med i tävlingen:)
Länkar dig om d går bra:)
Jättefint du har
Ha en fortsatt trevlig dag
Kram Sari

Lina sa...

Tack själv!
Det var Basmati ris en stor påse, men visst är det äckligt!!!
kram!