söndag 18 oktober 2009

Jag har kommit på en grej.. Jag måste feng shui:a vårt hem, vi (jag) har helt enkelt för mycket grejs! Det är visserligen bara fina saker valda med omsorg men de börja svämma över hemmet..

Vi skulle egentligen behöva ett större hus, men jag tror det skulle lösa problemet ytterst kortsiktigt.. Tror att jag skulle samla på mig ännu mer då..
Vad gör alla ni andra med era gamla fina saker när ni handlar nytt, bär ni det till loppis, eller?? Jag har bara så himla svårt att skiljas från mina fina prylar.. Ett jätteförråd, typ lagerlokal kanske skulle vara nåt för mig, katalogiserat och uppmärkt.. Haha, fantisera kan man ju alltid, eller hur?!
Nåväl, jag får väl börja med att bära ut soppåsen, det kanske lättar något då, annars åker tv:n, stereon, högtalarna, sånt jag inte gillar..
~~~~

Nej, skämt å sido, men nåt måste göras snart..
Men inte i dag, kanske en annan dag, jag skjuter det på framtiden, som vanligt..

~~~~
Ha de!
Nika


2 kommentarer:

lovefriidrott sa...

Hej

jag har en bok som heter rensa i röran just m feng shui tänkande, men jag förstår inte jag har bara fått mer grejer ha ha. Undra vad som är fel?
ha en fortsatt trevlig vecka
Kram Sari

Anonym sa...

Jag är en sån som oftast resonerar som så " en sak in en sak ut" funkar rätt så bra och det är sååå skönt att bara ha lagomt mycket ting här hemma.

Önskar dig en skön vecka
Kram Pernilla