onsdag 28 oktober 2009

Bild lånad från internet
~~~~
Jag funderar på att fixa lite i sovrummet, just nu är det jättetrist och "kallt" där inne. Ljuslila enfärgad tapet - vem som fick en fin ide att sätta upp den vill jag inte tala om.. Men inte var det maken, inte.. Jag vet absolut inte hur jag tänkte då, nån plan måste jag väl haft?
~~~~
De här 2 fina bilderna har jag hittat på internet nånstans, tyvärr hittar jag inte den rättmätiga ägaren till dem.. Men fina är de ju ändå!

Nåt åt detta hållet skulle jag vilja ha i sovrummet, så romantiskt och framförallt så mysigt! Där måste man väl kunna sova gott?? Man kanske till och med kan vara i sovrummet utan att sova, det ryms säkert en liten läshörna där också, så stort som rummet är.
En tyst och ljus läshörna är nåt jag verkligen saknar. Jag blir så lätt stressad av alla ljud en familj lyckas åstadkomma, radio, tv, datorspel, barnens lekar, jag behöver en tyst vrå att gömma mig i ibland..
Jag älskar verkligen min familj och alla ljud vi åstadkommer men lite lugn och ro behöver jag ändå nångång!
Och ljus måste jag ha i massor, jag ser så baskat illa i skum belysning numera.. Gissar att det är åldern som visar sig, jag är ju ändå ** år nu..
~~~~
Kramar från mig till dig!
Nika

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommna hem!
Jag håller verkligen med, fina sovrum =))
Ang lila - tycker att det är en fin färg, skulle mycket väl kunna ha det, tillsammans med vitt naturligtvis...
Kramar från MiM