onsdag 27 maj 2009

Regnet öser ner i dag, men vad gör väl det?? Såg på väderrapporten att vi ska få jättevarmt och skönt till helgen! Åh, vad jag längtar efter riktig värme!
På lördag ska jag på loppispremiär i Badhusparken, hoppas där är många försäljare med mycket fina saker! Jag säger det igen: det finns inget som kan roa mig så länge som en härlig loppis i solsken! Nja, kanske lite överdrivet, men loppis är riktigt uppiggande..
I dag har jag sonen hemma från skolan då han är så förkyld. Han är inte direkt sjuk men väldigt tät och trött, så vi mysar mest i soffan framför tv:n. Ganska mysigt en dag som denna.. Han är väldigt gosig av sig, min lilla skatt!
Jag har dock hunnit hälsa på lilla S och fått gosa lite med henne, hon är ju för fin! Jag skulle gärna visa upp henne här men min policy säger mot att lägga ut bilder på nära och kära..
Snart kommer storasyster hem från skolan, de har kortdag på onsdagar. I går fick hon telefonsamtal från några kompisar i M - de skulle köra moped hit och hälsa på.. Det blev i stortsett panik här! Storasyster har missat städningen av sitt rum ett bra tag.. På 20 minuter var det klart, bortplockat, dammsugat, torkat..
Haha, ni skulle sett farten, önskar hon hade den farten annars också när jag ber om hjälp tex..
Till råga på allt så var hon på ett strålande humör!!
Härliga tonåring!!
~~~~
Kram mina nära och kära!
(och er andra besökare också, naturligtvis)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul för dig att stugpremiären äntligen blivit av. Hoppas loppisen blir så bra som den brukar. Själv ska jag och M till vårt kända spa och få massage, floating och ansiktsbehandling samt lunch. Hans julklapp som äntligen blir av. Mormor mår bättre tack o lov, men det såg inte bra ut i torsdags! Annars så hoppas jag vi kan ses snart.