lördag 9 maj 2009

Bild från Internet

Nu har vi haft lite bättre väder ett par dagar, solen har lyst på oss! Tack och lov för det! Livet känns så mycket lätter bara solen skiner och det är varmt! Jag har suttit ute och läst mina inredningsmagasin, utimellan har jag tittat till mina telningar i blombänken, och jag kan berätta att det finns liv!!


Jag har även hälsat på Lilla S, en av de gladaste och finaste bäbisar jag träffat, jag blir sååå fånig på rösten när vi samspråkar hon och jag.. Gullunge!! Ja, jag hälsade ju även på hennes mor, inte att förglömma, hon är ganska ok hon med! ;-))
~~~~
Imorgon ska maken och jag på Vårmässa i Skellefteå, om jag orkar, det har varit lite si och så med orken i veckan. Jag har sovit mest hela tiden barnen varit i skolan och ändå haft svårt vara vaken till läggdags, inte kul alls.. I dag känns det bättre så jag hoppas vi kan åka i morgon. (gnäll, gnäll)
~~~~
Nu ska jag lägga mig och läsa Laura Ashleys inredningskatalog, den kan man få många bra ideér från! Jag köpte ett par stuvar från LA sist vi var i Stockholm och de har jag inte gjort nåt av ännu. Ibland verkar det som mina tyger måste ligga till sig innan jag kan sy/klippa i dem. Det är väl som att klippa håret, jag gruvade ju mig i 20 år för det.. Nä, nåt ska jag hitta på tidigare, jag lovar!
~~~~
Nu hoppas jag att alla mår bra och har en trevlig kväll!
Kramar från
Nika

Inga kommentarer: