fredag 15 maj 2009

Har jag visat denna platta tidigare? I såfall kommer den här i repris..
Önskar att jag hade fler, den är så fin! Tyvärr for den lite illa i vinter, därav sprickorna i hörnen..
~~~~
Dagen har varit underbar, jag har legat ute i solen och mysat en hel del! Jo, jag vet att det inte är bra, men jag kan bara inte motstå - det är ju så underbart skönt med sol och värme!
Dessutom ska jag följa med på sonens skolresa till veckan, vi ska bada på Äventyrsbadet i Piteå och jag var väldigt blek och ful i skinnet innan solningen.. Jag bländade ju nästan snöhögarna som vi har kvar här i A.. Nu känns det bättre, jag fick lite färg på mig iallafall, hoppas på fler fina dagar i helgen!
~~~~
Vi hade planerat att åka till Piteå och stugan, men sonen blev bjuden på kalas och ville jättegärna gå dit, så vi stannar väl hemma i helgen då.. (under protest)
Men nästa helg då SKA vi till stugan, och då är det långhelg så vi kan vara där länge!!! Oh, vad jag längtar!!!!
~~~~
Ha det mysigt alla mina vänner, vi ses väl snart igen!?
Kram!


Inga kommentarer: