måndag 11 maj 2009

I går åkte maken och jag till Vårmässan i Skellefteå, men vilken besvikelse det var.. Där var lite och ingenting, enda intressanta var eu-mopedtältet.(då förstår du var ribban ligger??) Blaha, blaha..
Vi hade svärmor med, och hon är liksom jag väldigt intresserad av blomster så vi åkte till Blomsterlandet istället! Där hade man plockat fram vår-och-sommarblommor, så jag handlade en hel del. Visar en annan dag!
~~~~
På hemvägen stannade vi på loppis och jag fick följa med loppisinnehavarinnan ner i värsta skattkammaren! Vilken dröm, där fanns MÅNGA fina saker och ting, där ville jag vara mer, men maken satt ju i bilen och blängde..
Jag köpte dock en kommod som jag kommer att visa när jag fotat den.
~~~~
I dag har jag varit på sjukan med sonen! Han har skadat tårna i en liten vurpa här hemma. Det visade sig att lilltån var bruten och "ringtån" var ev inte riktigt i läge. Nu gör man inte just nåt åt brutna tår men tejpning och lindning blev det då iallafall.. Han har inte så ont nu efter tejpningen så det ska nog funka med skor, än har vi ju nästan vinter..
~~~~
Ha de
Kram!

1 kommentar:

Helena sa...

Hej! Är här för första gången! Ska kika runt lite på din blogg nu! Ha en bra dag! Kram Helena