tisdag 12 maj 2009

Hej igen, här haglar det tätt mellan mina inlägg!!
Katten och jag är ute mest hela tiden idag, vi pysslar på den nya lilla solaltanen maken tvärgjorde härom dagen.
Vi har fixat lite flärd såsom blommor och pynt, men mer ska det säkert bli, säsongen är ju ung än!
I förra inlägget skrev jag att jag köpt en kommod och lovade bild i framtiden - här är bilden! Tänk bort den kasserade stekpannan och annat som inte bör vara med på bilden.. Jag fick bara en chans, batteriet dog som vanligt..
Jag funderar vad jag ska göra med kommoden, måla den eller vad, nån som har nåt tips?
~~~~
Sonens tår har hämtat sig ganska bra, han kunde gå obehindrat i morse. Tack och lov för det, jag är en riktig hönsmamma som oroar mig om "allt" när det gäller barnen..
~~~~
Nej, här kan jag inte stå hela dagen - måste ut i solen och mysa!
Ha en bra dag!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas sonen mår mycket bättre i tårna. Lät besvärligt det där. Vilken mysig kommod! Jag tycker ju det är fint när det är målat vitt men litet slitet så där du vet... Ja men det är ju din grej. Kan ju bli fint bara ha den som den är och lägga en söt vit spetsduk på... Kollade mitt gardin och duk-förråd i helgen och rensade ut gardiner jag aldrig använder. Hittade en skatt som du säger!! Alla dukar som farmor broderat och gett till mig! När ska jag hinna ha dem framme. Strök upp en vit duk där hon broderat med vitt! Jätte söt och lade den på bordet i tv-rummet. Har bytt gardiner och putsat fönster så det blev ljust och fint! har t o m en spetsduk och lampskärm av spets eller virkat kanske det är.