lördag 16 maj 2009

Sommarbild från min (vår) älskade stuga, oh vad jag längtar dit!
I dag har sonen varit på kalas och dottern är skjutsad till kompisar på centralorten. Nu väntar vi bara på att vi ska hämta hem henne.. Hon vill vara borta så sent som möjligt och vi vuxna vill hämta så tidigt som möjligt.. En svår, eller rättare sagt, en omöjlig ekvation..
Gissa vem som alltid förlorar diskussionen, inte är det dottern iallafall. Vi är väl för mjäkiga eller??
~~~~
I morse var det så kallt att jag tog på långkalsonger innan jag gick ut, och de behövdes verkligen! Det blåste småspik. Framöver dagen blev det bättre så vi kunde tom sitta ute och sola en stund - härligt!
~~~~
Nej nu ska jag stoppa isäng lillebror, han är trött efter en hel dag med kompisar!
Härligt, vi kanske får en stunds lugn och ro innan tonåringen ska hämtas!
~~~~
Ha en bra kväll alla som läser detta!
(till Mim : säljer ni några av stenplattorna bakom ert garage här i byn?)
Kram!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Det går bara bra, men jag har ingen aning om hur många som är hela, och tunga är de (bra att veta).
Ni får kolla!
Kramisar MiM =)