onsdag 3 juni 2009


Gammal bild men vacker ändå!

Jag har fått en gåva av en kär vän, jag har fått hennes växthus! Kan nån tänka sig att jag blev lycklig?! Joooo, det blev jag!
Nu väntar jag bara på att maken ska frakta hem det åt mig. Han jobbar borta i veckan så det kan nog dröja innan han har tid. På helgerna vill vi ju vara i stugan i Piteå, så det finns inte så mycket tid över egentligen..

Ilördags var det loppispremiär i Piteå och jag hade ingen aning om att de flyttat loppisen till Noliaområdet.. Gissa om jag blev besviken när vi kom till Badhusparken och den var tom förutom en massa jordhögar, jag blev nästan grinfärdig.. Jag hade ju sett fram mot premiären hela långa trista vintern..
Men vi hittade loppisen på Nolia till min stora lycka! Ojojoj, så mycket fina saker och ting där var, jag handlade och handlade, maken bar på mina fynd så hans armar blev långa.
~~~~
Romantiskt blommigt överkast till dubbelsäng - 30 kr
2 rostavlor i guldram - 75 kr
Vitt broderat lakan - 5 kr (fullständigt felfritt!!)
Nya gardiner till sonen rum i stugan 5 kr/par (oanvända)
~~~~
Tja, plus en massa små fina saker. Jag har en bild i mobilen som jag ska försöka lägga in här vid tillfälle.

~~~~

Ser fram mot nästa loppisrunda!
~~~~
Många kramar från Loppan!

1 kommentar:

lovefriidrott sa...

Hej,

kul med en ny blogg:)
Fint har du:)
Och du är hjärtligt Välkommen till Butiken
Kram Sari