onsdag 6 maj 2009

Hibiskus

Vad ska man säga?? Här har våren riktigt kommit av sig, det har ramlat blötsnö från himlen hela, hela dagen.. Inte är det så kul.. I lördags hade vi bästa sommarvädret och i dag är det nästan vinter igen.. Nä fy bubblan, tänk om man fått vara på sydligare nejder!!
~~~~
I köksfönstret har jag iallafall sommar, en Hibiskus som blommar så vackert, trots liten och ingen omsorg. Tacksam växt! Jag vet inte hur de uppför sig hos andra men här blommar den med olika färger på blommorna, ingen är den andra lik, konstigt, eller??
~~~~
Sonen har varit hemma från skolan i dag, han hade ont i magen i morse. Men efter att han vilat och sett lite Svampbob så var det full fart, magontan var glömd! Skönt, jag befarade magsjuka, och det är inte kul, usch och fy! Vi har spelat spel och sonen har egna regler som jag aldrig lyckas förstå, så jag förlorar hela tiden.. Alltid glädjer det nån!!
~~~~
Ha det jättebra alla!!
Kram!

Inga kommentarer: