fredag 25 september 2009

Vilket tårtpapper till bro!
Denna bild hittade jag på Hemnet, och kunde inte motstå att visa den för er! Så romantiskt, urgulligt - den bron vill jag ha!
Måste visa bilden för snickar´n som ska bygga nya bron åt oss efter vintern.. Nu vill jag ju inte kopiera rakt av, men lite åt detta hållet kanske jag kan tänka mig!
~~~~
I dag har jag gjort nåt.. Jag har varit med om healing via telepati! Nu undrar säkert nån om jag blivit tokig eller?? Men har man provat "allt" annat kan man väl prova det också, det kan ju inte skada, va? Jag ska nu smälta denna upplevelse innan jag kan ge en utvärdering på den, ni får allt ge er till tåls, haha, om nu nån skulle vara intresserad..
~~~~
Vika tvätt och lyssna på ljudbok står på tur nu, det har jag sett fram mot hela veckan faktiskt! Det är riktigt avkopplande stryka och lyssna samtidigt, just nu lyssnar jag på Marie Ljungstedts "Den dubbla tystnaden"
~~~~
Ha det bra alla vänner!
Kram!

Inga kommentarer: