onsdag 2 september 2009

Lite "järnskrot" som käre maken kallar det..
Fast nog tycker jag att rätt sorts skrot kan göra sig väldigt bra i trädgården!
Vi har haft toppenväder i veckan så när maken kommit hem från jobbet har han fått vara ute och flytta växter från ett ställe till ett annat! Bla har han gjort 2 Stormhatthäckar, det blev jättefint! Bilder kommer när kameran är laddad nästa gång..
Om andan faller på ska jag besöka Tant Saga - jag ska få ta ett par plantor av deras Rosenhallon! Tack snälla E!
I dag har vi regn så jag sitter inne och dricker kaffe, tassar runt på era bloggar och bara myser! Tror jag ska göra eld i järnspisen, inte för att det är kallt, utan för att förhöja mysfaktorn!
~~~~
Mys på allt vad ni kan!
Kram
Nika

1 kommentar:

Anonym sa...

Har kalas för sonen i kväll då han når den magiska åldern av 5 år! Ska bli spännande att se hans reaktion då han får en fyrhjuling!! Det är många som bidrar av släkten så det känns kul. Min nya frisyr är lätt att fixa men det blev väldans kort. Men det växer ju ut..../Kram UP