måndag 21 september 2009

Jaa, här var det inte igår jag uppdaterade..
I kväll har sonen och en kompis till honom varit ute med mig och grillat korv!
Vi hade jättetrevligt! Snacka om entusiastiska killar i 8-9 årsåldern kan vara, de har pladdrat konstant i 3 timmar, jag är riktigt trött i öronen!
Sen verkar de ha vissa pyromantakter, det petades med pinnar och allt mer eller mindre brännbart i närheten strök med.. Hela gården är renstädad från grenar och dyligt, alltid nåt!
~~~~
I morgon ska jag klippa mig och jag har inte riktigt bestämt än hur.. Börjar ha "panik"! Sen jag klippte bort långhåret spelar det visserligen mindre roll hur håret ser ut, nu har jag ju inget att vara rädd om längre..
~~~~
Vi ses och vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer garanterat att bli jättefin...skicka en bild sedan! Kram UP

Anonym sa...

Halloj
Men så längesen jag var in hos dig, hur är det med dig har ni varit på stugan i sommer kanske rent av in i butiken????
Ja visst kan jag skicka magasinet till dig, jag skickar dom runt halva Sverige.

Maila mig din adress till
pernilla.tistel@telia.com

Kram Pernilla