onsdag 16 september 2009

Varit hos tandläkaren i dag, 2 små, små hål som måste lagas.. Trist, jobbigt, ont, dyrt - fler förslag på lämpliga ord att beskriva tandläkarbesök med??
Jag tröstade mig med att köpa en ny tidning - Vakre hjem & Interiör! Nu ska jag ta en mysstund i soffan innan barnen kommer från skolan!
Hälsade på sonen i skolan när jag nu "lix" var i *, han verkar må gott där! Han bytte ju skola i höst, som den minnesstarke säkert minns att mor hade ångest över.. Nu känner jag mig störtlugn, han har fått nya kompisar och personalen är bra! De gamla fröknarna som var här på vår byaskola började också i * i höst så det finns bekanta ansikten runt i kring, det känns bra tycker jag! Träffade den ena läraren i dag, jättekul träffa henne och byta ett par ord!!
I kväll ska jag på bio, Sommaren med Göran!
Rapporterar senare!