torsdag 10 september 2009


I dag har jag varit jätteduktig, för ovanlighetens skull! Jag har haft en bättre dag, med lite mindre värk och energin flödade nästan över, hm, ja bara nästan..
Jag har anfallit makens walk-in-closet, eller jag blev anfallen av den kan man säga. Det är helt omöjligt hitta nåt där inne, det är total kaos som gäller.. Jag blev bara så jädrans less så jag började sortera lite i urvuxna barnkläder, det blev en hel del innan jag gav mig.
Lite annat smått och gott tittade också fram, b l a denna sillkagge! Jag tycker den blev fin med mitt risiga olivträd i, vad tycker ni?
På tal om olivträd, hur ska jag förvara det under vintern, svalt, ljust, mörkt osv, nån som kan tipsa mig?
Nu ska sonen få kvällsfika sen ska vi lägga oss och läsa lite, det är bara så himla mysigt stänga in sig i sovrummet och bara vara ensam med en bok! Jaja, jag tycker också om att vara med familjen men nångång måste jag få vila öronen, "ljudallergiker" som jag är.. Just nu läser jag Romantiska hem & inspiration i vitt, jisses så inspirerad jag blir!!
Ha de!
Kram!

Inga kommentarer: