tisdag 31 mars 2009

Jaa, som vanligt är jag den sista som kommer åt datorn i vår familj, därav de ytterst få uppdateringarna.. När det äntligen blir min tur då har jag ofta lagt mig för natten redan..
~~~~
Jag fick ett paket härom dagen, där i låg flera fina saker och ting! (Jag älskar att få paket!(fyller år om 3 veckor)) I paketet låg bland annat denna fina affisch, den ska jag rama in och sätta upp i sovrummet tror jag. Det är makens kusin från Stockholm som vet hur man gör ett vinnande drag på en norrlänning! Jag visar fler fina presenter senare!
~~~~~~

Jag har köpt lite nya växter, här är det sticklingar som står vid min STORA diamant. Nån dag ska jag leta fram nya fina krukor och plantera om blommorna så de kan sätta fart..
~~~~
Tja, ungefär där tog fantasin slut för i dag..
Jag kanske skulle slå till och ta en promenad i det vackra vädret?
~~
Hoppas ni alla har det bra!

1 kommentar:

Lina sa...

Hej,vi har 3 datorer i huset, men inte hjälper det..kram